Betaling for gæstesejlere

Havnepenge
bedes betalt umiddelbart efter ankomst.
Al betaling udføres med betalingskort via denne internetbutik:   www.tallyweb.dk/aarhus
Følg vejledningen i betalingsmodulet. Der kan betales fra egen computer eller fra fra smartphone.

Du kan finde betalingsfunktionen ved at trykke på knappen “BETAL” nederst på denne side. Du kan også scanne QR-koden i brochuren eller på info-tavlerne.

Dokumentation
Du vil modtage en SMS og/eller en mail så snart din betaling er gennemført.  Her kan du se hvad du har betalt, ligesom du får oplyst din adgangskode til toilet/bad og til trådløst netværk.
Du modtager ingen trykt kvittering eller mærkat til båden, men din betaling vil fremgå af fartøjsassistentens elektroniske pladsoversigt.

Betalingskort
Følgende kan anvendes: Dankort, VISA, Mastercard JCB og Maestro. Du kan også betale via MobilePay. Der kan også betales med kreditkort direkte til fartøjsassistenterne.
Kontant betaling modtages kun helt undtagelsesvis ved direkte henvendelse til fartøjsassistenten.

Priser
fremgår af betalingsmodulet, øvrige informationer fremgår af klubbernes hjemmesider, af info-folderen placeret ved adgangen til hver bro og af opslag på klubhusene.
Bemærk at brug af el, vand, toilet og bad er INKLUDERET I PRISEN.

VIGTIGT
Hav pladsnummer og kortinformationer parat inden betaling påbegyndes.

Alle grønne pladser kan frit benyttes, MEN havneassistenten har ret til i løbet af dagen at vende dit skilt til rødt. Sker det, er du forpligtet til at forlade pladsen senest efterfølgende formiddag kl. 14.00. Der vil dog næsten altid være mulighed for at finde en ny ledig plads i løbet af formiddagen

Fartøjsassistenterne
Træffes i højsæsonen på broerne kl. 7.30-9.30 og kl. 17.00-20.00
Telefon/SMS:     0045 5141 5189 (samme tidsrum)