Luksus sejlads på toppen af middelhavet, på eventyr i Kroatien.

Aktivitetsudvalget i Aarhus Sejlklub inviterer:

FTLF (Foreningen Til Langturssejladsens Fremme) har denne aften lånt Bugtens klublokale til deres arrangement, hvor Aarhus Sejlklubs medlemmer også er velkomne.

“Siden 2011 har vi hver sommer tilbragt sommerferien på vores fantastiske båd Gullvika i Kroatien. Båden har fast havneplads i Monfalcone, Italien og vi sejler hver sommer ned langs Istrien til det Kroatiske øhav. Mere end 1.000 øer venter på at blive udforsket. Mange af dem med fredfyldte ankerbugte blåt vand, spændende udfordrende terræn der mest egner sig til mountainbikes og smukke venetianske byer”.

Livssejlerne Astrid og Rasmus fortæller om det smukke Kroatien, det let tilgængelig Dalmatien, om papirarbejdet ved indklarering (det er faktisk meget nemt) og om de fantastiske sejladser, solnedgange og de hyggelige og hjælpsomme mennesker man finder syd for alperne. Hør om deres overvejelser om båd i middelhavet og glæden ved sejlads under varmere himmelstrøg.

Se mere på: www.livssejlerne.dk

Hvornår: Torsdag 23. mar. 2017 kl.19.00 – kl. 22.00

Sted: Sejlklubben Bugtens klubhus.

Pris pr. deltager: 30-40 kr. som betales ved indgangen.

OBS! Da det er et FTLF-arrangement, skal tilmelding ske direkte til FTLF på:

TILMELD