DUELIGHEDSKURSUS teori – Start 9. januar 2023

Kurset mandag aften er flyttet Aarhus Sejlklubs klubhus, og weekendkurset er nedlagt.

Aarhus Sejlklub og Sejlklubben Bugten afholder kursus til Duelighedsprøvens teoretiske del fra januar til marts over 13 hverdagsaftener.

Kurset er åbent for alle og indeholder hele pensummet til den teoretiske del at duelighedsprøven med navigation, søvejsregler og søsikkerhed.
Kurset er koncentreret, og det er spændende, sjovt og lærerigt at være med.

Kurset afholdes på mandage kl.19-22 fra 9. januar til 27. marts (dog ikke 30.1. + 6.2.) samt onsdag 11.1., torsdag 19.1., onsdag 6.2., onsdag 22.3.

Prøven er 27. eller 28. marts 2023 kl. 16-22 – prøven varer 30 minutter en dag for hver person.

Lokale: Aarhus Sejlklubs klubhus, Kystpromenaden 7, 8000 Aarhus

Underviser: Duffy Villumsen
Teknisk arrangør: Frit Oplysningsforbund

Praktisk delprøve

Hvis du i forvejen kan sejle en sejlbåd og har adgang til en båd, kan du efter kurset deltage i nogle øvelsessejladser samt den praktiske delprøve. Hvis du ikke i forvejen kan sejle en sejlbåd, kan du kontakte klubbernes sejlerskoler for yderligere oplysninger om undervisningen frem til den praktiske delprøve.

Pris: 1.950 kr. (inkl. bøger) du beholder lærebog og opgavehæfte – du låner kort, tegnegrej

Studiepris
Kopi af gyldigt studiekort vedhæftes mail tilduffy.villumsen@gmail.com

1.850 kr. (inkl. bøger) du beholder lærebog og opgavehæfte – du låner kort, tegnegrej