Hjælp os med at finde de sidste frivillige til landopgaver under TOR

Kære klubber.

Vi har i 11. time fået disse opgaver (beskrevet i vedhæftede pdf) ind ad døren. Derfor har vi brug for en god håndfuld frivillige hænder under The Ocean Race til at løse de sidste landopgaver. Få af dem kræver forståelse for sejlsport. Flere kan løses med en partner eller ven, hvis man foretrækker det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis I hjælper med at sprede ordet i jeres klub og netværk, så vi kan få pladserne besat og skabe en fantastisk TOR-fest i Aarhus. F.eks. via opslag på sociale medier, nyhedsbrev eller andet.

Se dokumentet for info – har du lyst til at give en hånd med, bedes du kontakte rethinkers@visitaarhus.com med specifikke ønsker og tidspunkter. På forhånd en kæmpestor tak på vegne af Sailing Aarhus 🙂

De bedste hilsner

Jannik Toft Friis