Frivillige havnefogeder søges!

Sejlklubben Bugten og Aarhus Sejlklub vil forsøge med frivillige havnefogeder i sæsonen 2015.
Kære medlemmer
Derfor søger vi medlemmer, som vil rundere på vores broer på ugebasis (mandag – søndag).
Tanken er, at  2 – 3 medlemmer fra klubberne skal deles om en uge, og rundere mellem kl. 18 – 20 hver aften, og det tager maks. 1 time.
I kan rundere sammen eller hver for sig, som det passer.
Kan du deltage en eller flere uger fra juni til og slutningen af august, så hører vi gerne fra dig!
Rundering består i, at kontrollere om gæstesejlerne har synlig bånd som bevis på at de har betalt havnepenge.
Hvis ikke, så fortælle dem, hvordan betaling sker, og svare på deres spørgsmål.
Hvis du har lyst til at være frivillig havnefoged, så svar på denne mail senest søndag den 30. maj til Lars Thomsen
på  lars.thomsen111@gmail.com , og du vil efterfølgende få et link til en kalender, hvor du kan booke en eller flere uger.
Preben Huvendick og Lars Thomsen