Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Holdsport.dk systemet

Generelt omkring Holdsport.dk systemet

Opkrævninger og betalinger via Holdsport systemet

Mail og notifikationer i Holdsport systemet

Persondata i Holdsport systemet

Reklamer i Holdsport systemet

• Hvorfor skal jeg acceptere at modtage reklamemails for at blive medlem?

Som en del af Holdsports forretningsmodel er du desværre tvunget til at acceptere at modtage reklamemails. Det er med til at reducere vores pris for at bruge systemet. Holdsport skriver imidlertid at de kan afmeldes ved modtagelse af første nyhedsbrev.

• Jeg bruger Ad-blocker til at skjule reklamer. Holdsport skriver at jeg skal betale for det?

En del af Holdsport forretningsmodellen er reklamefinansieret, så de gør naturligvis hvad de kan for at du skal se deres reklamer. Du kan vælge at tegne et personligt abonnement (webside/app) ved Holdsport, som er reklamefrit. I og med at Aarhus Sejlklub abonnerer på Holdsport Pro licens skulle du ikke længere bliv mødt af denne besked.

• Hvordan slipper jeg for reklamer på Holdsport webside og i Holdsport app?

Aarhus Sejlklub abonnerer på Holdsport Pro licens, som skulle gøre at der ikke længere vises reklamebannere på Holdsport siden og i Holdsport app. Der vil fortsat forekomme reklamer på Holdsport Web og i reklamemails (som du dog kan vælge at framelde dig). Alternativt har du mulighed for at tegne et personligt Holdsport Premium abonnement ved Holdsport, som er reklamefrit.

Kalender og Aktiviteter i Holdsport systemet

• Kan jeg oprette en Aktivitet i klubbens kalender?

Som udgangspunkt kan du som medlem oprette en Aktivitet på dit eget holds kalender - og den vil automatisk blive inkluderet som en del af Klubkalender. Er du oprettet med 'Træner' privilegier eller tilsvarende har du mulighed for at oprette Aktiviteter i Klubkalender for hele klubben, for en eller flere afdelinger el. for et eller flere hold.

Se flere svar under Sejlerskolens FAQ