Sekretariat
NB! Sekretariatet er lukket pt. pga. Corona. Mails besvares som sædvanligt, og jeg kan kontaktes på klubbens telefon 2119 4061.
Jens C. Jakobsen
Afklaring af praktiske spørgsmål, administration mv. sker normalt ved henvendelse til de respektive udvalg eller til bestyrelsesmedlemmer. Er du i tvivl om hvem du skal henvende dig direkte til, så send en mail til mail@aarhussejlklub.dk. Der kan normalt forventes svar inden for et par hverdage.
Udlevering af nøgler, parkeringstilladelser, bådstandere mm. sker fra sekretariatet i åbningstiden som er tirsdag og torsdag kl. 16 – 18.
Information om parkeringstilladelser.
Bestilling af parkeringstilladelse.
Bestilling af nøglebrik og nøgler.
Bogholderiet kan kontaktes på bogholderi@aarhussejlklub.dk. Se her for Procedure ved afregning af udlæg.
Træffetid
Træffetid/telefontid tirsdag kl. 16 – 18 og torsdag kl. 16 – 18. Telefonnummer i åbningstiden 2119 4061.
Telefon/mobilnr. til havneassistenter er +45 5141 5189
Spørgsmål og svar
Se FAQ siden for at finde svar på ofte stillede spørgsmål:
Bankkonto
Reg.nr. 6180
Kontonr. 0005307635