Sailing Champions League J70 klub turnament – med deltagelse fra Aarhus Sejlklub

Klubbens sejlsportsliga hold er blevet udtaget til sejlsportens Champions League – stort tillykke.
Sejladserne bliver afholdt den 18.-20. september i Porto Cervo på Sardinien og forberedelserne er i fuld gang.
Teamet består af: Peter Warrer, Kristian Kirketerp, Lea Høy og Jesper Jespersen (afløser for Jacob Friis der er arbejdsramt).
Klubben støtter op om deltagelsen, ikke mindst for at støtte klubbens hold i bestræbelserne på at skaffe gode resultater til klubben og bringe ASK/Aarhus på landkortet men også for at vise at ASK er en “sejlsportsklub” med ambitioner.
Følg med på klubbens facebook side, hvor teamet vil komme med updates fra sejladserne.