Trofeo Princesa Sofia: Fantastisk start for Aarhus Sejlklub

Det traditionsrige Trofeo Princesa Sofia på Mallorca havde en drømmestart for 49er parret Jakob Precht fra Aarhus Sejlklub og hans makker 2008 OL guldvinderen Jonas Warrer. Dagens tre sejladser bød på 2 prikker og en 10. plads, som med en fratrækker bragte dem i front af feltet, som tæller 91 sejlere.

Foto: Trofeo Princesa Sofia

• Link til Trofeo Princesa Sofia’s omtale af parrets start: Link
  • Link til DRs omtale af dagens sejlads: Link

Også vores 49erFX besætning; Ida Marie Baad & Marie Olsen lagde flot ud med én prik, 2 og 8. Dette rækker til en 3. plads – det er svært at få armene ned!

Foto: Peter Brøgger – Sejlsportsfoto

Link til 49erFX resultaterne: Link

Også i Nacro17 var Aarhus Sejlklub helt fremme med Lin Cenholt, som med hendes midlertidige makker Mathias Bruun (Horsens Sejlklub) ligger på en 6. plads.

Foto: Peter Brøgger – Sejlsportsfoto

Aarhus Sejlklub er desuden repræsenteret i følgende felter med:

• RS:X Lærke Buhl-Hansen 42. plads efter dagens sejladser
  • 49er 49er Mathias Sletten og hans makker Michael Hansen: 18. plads efter dagens sejladser
  • Klaes Meier-Andersen og Carl Emil Baad Nielsen: 56. plads efter dagens sejladser

Super dejlig dag for Aarhus Sejlklub