Tilmeld dig her!

UDSOLGT! Sejlerskolen i Aarhus Sejlklub er meget eftertragtet og ventelisten for 2024 er allerede godt og vel fyldt op. Men fat mod, til efteråret nulstiller vi ventelisten og åbner en ny for sæson 2025.

Denne tilmelding er kun for nye interesserede til Sejlerskolen. Det vil sige nybegyndere eller nye sejlere med erfaring andetsteds fra. Eksisterende Sejlerskole medlemmer håndteres på anden vis.

Sejlerskolen gør brug af Holdsport systemet, som gør at du i løbet af tilmeldingsprocessen opretter en personlig profil (eller genbruger eksisterende profil).

Tilmelding for nybegyndereTilmelding for nye, øvede, medlemmer
Forudsætning: Ingen, men du er indstillet på at lære at sejle.2. års sejlere (øver torsdage)
Kapsejlerlinje (øver onsdage)
Tursejlerlinje (øver tirsdage eller onsdage)
Forudsætning: Du kan som minimum sejle på hold uden instruktør i H-båden.
UDSOLGT! Tilmeldingsside for nye 1. års sejlereUDSOLGT! Tilmeldingside for nye, øvede, sejlere

Ventelisten behandles som først-til-mølle. Vi prøver i udgangspunktet at finde en plads til dig hurtigst muligt i indeværende sæson – ellers kommer du forrest i køen til tilmelding til næste sæson, når tilmeldingen åbner. Skulle du have spørgsmål, kan de rettes til sejlerskole@aarhussejlklub.dk

Hvad koster det at deltage i Sejlerskole aktiviteten?

3.690 per år

Kontingent

Klubkontingent
kr. 1.340

Aktivitetsbidrag

Sejlerskole aktivitet
kr. 2.350

Du kan kontakte Sejlerskolen via e-mail sejlerskole@aarhussejlklub.dk

Hyppigt stillede spørgsmål om Sejlerskolen
  • Hvordan kontakter jeg Sejlerskolen, hvis jeg har spørgsmål?
    Hvis du har spørgsmål til Sejlerskolen kan du skrive en e-mail til adressen sejlerskole@aarhussejlklub.dk og vil dernæst blive kontaktet af en person fra Sejlerskole Forretningsudvalget (FU).
  • Hvornår kan man begynde i Sejlerskolen?
    Normalt optages nye elever i perioden november-januar, så man kan deltage fra starten af sæsonen med bådklargøring mv.
  • Kan jeg sejle sammen med min kæreste?
    Sejlerskolens erfaring er at kærester, venner og veninder ikke bør sejle på samme båd. Det er sjældent godt for deres indlæring eller for den sags skyld for de øvrige elever på holdet. I er dog meget velkomne til at sejle på samme tidspunkt, så i mødes før og efter sejlads.
  • Hvilken periode betaler jeg for?
    Du vil som udgangspunkt blive opkrævet klubkontingent samt Sejlerskole aktivitetsbidrag for en hel sæson. Kontingentet opkræves helårsvis og gælder for perioden 1. februar til 31. januar. Hvis du kun har mulighed for at deltage en halv sæson (forår eller efterår) vil det være muligt at betale halvt klubkontingent og halvt Sejlerskole aktivitetsbidrag.
  • Kan medlemsskabet overdrages til en anden?
    Bemærk at medlemsskabet er personligt og dermed ikke kan overdrages til en anden person.