Sct. Hans på bugten!

Deltag i årets sankthansfest ved Aarhus Internationale Sejlsportscenter eller i din båd på vandet

Fredag den 23. juni 2023 inviterer Sailing Aarhus, Fællesrådet for Aarhus Ø og Træskibshavnen øboere, borgere i Aarhus og omegn samt medlemmer af sejlklubberne i Aarhusbugten til den årlige sankthansfest ved Aarhus Internationale Sejlsportscenter.

Eventpladsen åbner ved sejlsportscenteret og på havnepromenaden til Jette Tikjøbs Plads, hvor der vil være rig mulighed for at forsyne sig med mad og drikke. Det vil naturligvis også være muligt at deltage i sankthansfesten i egen båd på vandet, hvor bålet ligger.

På vegne af Sailing Aarhus håber vi, at I alle har lyst til at fejre sommeren med os på ’Øen’ – gerne i båd på vandet, så vi kan skabe en lige så smuk ramme om festen som sidste år.

Find vores begivenhed på ’Sankthansfest på Øen 2023’ eller på sailing-aarhus.dk.

Program* for den 23. juni 2023:

Kl. 18.00 – Pladsen åbner fra Aarhus Internationale Sejlsportscenter til Jette Tikjøbs Plads

Kl. 18.00 – Boderne åbner for salg af mad og drikke

Kl. 20.00 – Aarhus Harmoniorkester på det grønne areal ved Sejlsportscenteret

Kl. 21.00 – Poetisk sankthans-hilsen til Aarhus Ø v. Johs Thorst

Kl. 21.30 – Båltale v. Borgmester Jacob Bundsgaard

Kl. 21.45 – Bål tændes. Når ilden får fat, spilles midsommersangen

Kl. 23.00 – Boder lukker. Tak for i aften!

*Vi tager naturligvis forbehold fra eventuelt afbrændingsforbud