Året første ASK danmarksmester OG Nordisk mester: Team Ilskov & Partnere

Hans Christian Erbs Aarhus Sejlklub med besætning Mathias Degn Pedersen Struer Sejlklub, Hans Frederik Klint Horsens Sejlklub, Mathias Skovby Skive Sejlklub og Sigurd Nielsen Hou Bådelaug vandt i Nyborg DM for Albin Express tæt forfulgt af Morten Arendal & Co. fra Horsens.
3. pladsen gik til Jesper Nørby Sørensen & Co. fra Vejle.
Stort tillykke med Danmarksmesterskabet!
Og med Det nordiske Mesterskab, Torben Precht beretter:Efter netop at have vundet DM, tog Hans Christian Erbs Aarhus Sejlklub sammen med besætning: Mathias Degn Pedersen Struer Sejlklub, Mathias Skovby Skive Sejlklub, Hans Frederik Klint Horsens Sejlklub, Sigurd Mousten Jager Nielsen Hou Bådelaug til Hankø i Norge for at sejle NM for Albin Express, som de vandt i suveræn stil med netto 16 point efter 9 sejladser i det mest pragtfulde sejlvejr og flotte omgivelser i den norske skærgård.
Stort tillykke med det!