Betaling for gæstesejlere

Havnepenge
bedes betalt umiddelbart efter ankomst.
Al betaling udføres med betalingskort via denne internet butik:   www.tallyweb.dk/aarhus

Du finder betalingsfunktionen ved at trykke på knappen “BETAL” nederst på denne side. Du kan også scanne QR-koden i brochuren, på broen eller Info-tavlerne.

Følg vejledningen i betalingsmodulet. Der kan betales fra egen computer eller fra din smartphone. Du kan også kontakte Havneassistenten såfremt der er problemer med betalingen.

Dokumentation
Du vil modtage en SMS og/eller en mail så snart din betaling er gennemført.  Her kan du se hvad du har betalt, ligesom du får oplyst din adgangskode til toilet/bad og til trådløst netværk.
Du modtager ingen trykt kvittering eller mærkat til båden, men din betaling vil fremgå af Havneassistentens elektroniske pladsoversigt.

Betalingskort
Følgende kan anvendes: Dankort, VISA, Mastercard, JCB og Maestro. Du kan også betale via MobilePay.
Kontant betaling kan kun udføres helt undtagelsesvis ved direkte henvendelse til Havneassistenten.

Priser
fremgår af betalingsmodulet, øvrige informationer fremgår af klubbernes hjemmesider, af info-folderen placeret ved adgangen til hver bro og af opslag på klubhusene.

VIGTIGT
Hav pladsnummer og kortinformationer parat inden betaling påbegyndes.
Alle grønne pladser kan frit benyttes, MEN havneassistenten har ret til i løbet af dagen at vende dit skilt til Rødt. Sker det er du forpligtiget til at forlade pladsen senest efterfølgende formiddag inden kl 12.00. Det vil normalt være muligt at finde en anden plads i løbet af formiddagen.

BETAL]