AFI 2Star Race siger tak for i år

Vi har haft et brag af en kapsejlads i år, med rekord mange sejlende både på 121, og endelig med fester i ASK og i Ballen der overskyggede Corona’en frem for omvendt! Det har været en fornøjelse som arrangører at se og høre alle de positive meldinger der er kommet om kapsejladsen!

Vi vil gerne bringe en tak til alle i klubben der er med til at bakke op om vores arrangement. Vi sætter pris på alle der bidrager på den ene eller anden måde, både sejlende deltagere og folk der hjælper til, når vi har brug for en hånd.

Vi vil selvfølgelig også gerne give en særlig tak til alle de mange frivillige der får stablet alt det praktiske på benene under afviklingen, samt til bandet Little Sister, som i år var med til at sætte gang i festen fredag aften.

Et stort tillykke til vinderne af Damernes Ærespokal; Kim Haugaard og Joachim Dichmann!

Og til Geo Østergaard og Martin Meredin der har sikret sig den nye vandrepokal Kalø Pokalen;

Du kan finde alle resultaterne og de suveræne fotos taget af Peter Brøgger på kapsejladsens hjemmeside aarhussejlklub.dk/kapsejlads/aarhus2star/.

En sidste tak til vores målrettede og engagerede sponsorer samt samarbejdspartnere!
AFI Marine, Pantaenius, Sailing Aarhus, Restaurent Dokken, Helly Hansen, Ullman Sails, Fever-Tree og Samsø Grønt!

Vi glæder os meget til at se jer igen næste år!

På vegne af AFI 2Star Race Styregruppe

Kenneth Meier Andersen & Kristoffer Theis Skalmstang