HJÆLP – Frivillige hjælpere til Testeventen i uge 32 2017

Sejlsæsonen er i gang og planlægningen af VM2018 går planmæssigt – og netop nu ligger fokus på afviklingen af testeventen, som er jo er en trykprøvning og kickoff af såvel den samlede organisation og de enkelte opgaver.

Den våde del af den sportslige opgave løses af klubbernes baneteams, der er koordinatorer på mange af de vigtige poster, måling, race-office, rampe, de meste grej er på plads osv. Desuden er der lavet aftaler med catering, de involverede havne, leverandører og meget mere.

Vi er nu i den sidste fase af planlægning af Testeventen – Uge 32 2017 i Egå.

Klubberne har velfungerende bane teams, men vi mangler frivillige til nogle landopgaver.

Vi håber, I hjælper dette på vej med at ”råbe” det ud i klubberne. På klubaftener, aftenmatcher, hjemmesider, nyhedsbreve, FaceBook mv.

Hvilke opgaver er åbne:

Vi har lavet mini-jobbeskrivelser for 2017. De beskriver, hvad man kan hjælpe med, hvilke dage det drejer sig om, samt hvor mange personer der er brug for.

Vi har allerede de fleste team koordinatorer, så instruktioner og opbakning er til stede.

Vi har kick-off møde for de frivillige 29/6 kl. 19.00

Hvordan tilmelder man sig:

Tilmelding på vores hjemmeside via link: http://www.aarhus2018.dk/2017-jobbeskrivelser/

Her kan man læse om opgaverne og tilmelde sig.

Kontakt for spørgsmål:

Christine vil være kontakt hos os, hvis nogen frivillige har spørgsmål. Også hvis nogen ønsker at tilmelde sig som gruppe til samme opgave.
Kontakt: Christine Werlauff for eventuelle spørgsmål på christine@sailing-aarhus.dk

Aarhus – Sejlsport og sammenhold:
I Event-gruppen glæder vi os til uge 32, hvor vi får en fantastisk sejlsportsoplevelse sammen – Et sammenhold og minde for altid.

Vedhæftet fil: Link

Er til jeres information – En printvenlig version, der kan bruges som talerblad, når I verbalt deler budskabet.

Henvis til hjemmesiden – Hvis enkelte ikke er online, kan den også bruges J

Del gerne med alle relevante parter

Mvh og god vind og TAK

Sophie