Invitation: Oplev Volvo Ocean Race Fly-By i Aarhus fra det nye Sejlsportscenter

NYT: Tilmeld venligst for at sikre at der er øl, vand og pølser nok.

Kære sejlsportsven

Det er lykkedes Sailing Aarhus sammen med Aarhus Kommune at få lagt Aarhus ind som et mærke på Volvo Ocean Race’ sidste ben fra Gøteborg til Haag.

Det bliver et spektakulære syn af de 7 ekstreme racere, der sejler ind i Aarhus Havn og vender ud foran Dokk1 på årets sidste og afgørende etape. Etapen der går fra Gøteborg til Haag, skal naturligvis opleves i selskab med sejlervenner fra din lokale klub og de øvrige klubber bag Sailing Aarhus. Sailing Aarhus vil derfor gerne invitere indenfor i vores fælles nye Sejlsportscenter ved indsejlingen til Aarhus Lystbådehavn.

Bådene vil passere Aarhus mellem kl. 12.00 og kl. 18.00, hvilket betyder at vi åbner dørene fra kl. 11.00.

Fra Sejlsportscenteret vil vi kunne holde øje med bådene når de nærmer sig og der vil være mulighed for at følge de sidste timer før ankomst på storskærm med transmission fra helikopter og direkte fra bådene. Vil du helt tæt på når de kommer, er det bare at gå ud af molen til indsejlingen.
Der vil være åbent for klubbernes medlemmer og familier i loungen på første sal, hvor der vil kunne købes en grillpølse og lidt koldt at drikke.

Så kom og nyd eftermiddagen i godt selskab, og benyt lejligheden til at se nærmere på vores nye Aarhus Internationale Sejlsportscenter.

De bedste hilsner
Jon Koch Hansen – Sailing Aarhus