Loppemarked 27/4

I forbindelse med den årlige standerhejsning, der i år finder sted lørdag d. 27. april, arrangerer Sejlklubben Bugten hvert år loppemarked i klubbens byggehal. Det drejer sig alene om maritime effekter, bådeudstyr, redningsveste, sejlertøj, sejl m.m. , som klubbens medlemmer har til overs og ønsker at skille sig af med. Markedet åbner fra klokken 11 d. 27/4.

Medlemmer af Århus Sejlklub er naturligvis velkomne som købere, men det er endvidere aftalt, at der også vil være mulighed for at deltage som sælger.

Har du ønske om at være med, skal du henvende dig til Poul Keller på mail poul.keller@outlook.dkeller tlf. 27790541 senest lørdag d. 20/4. Du skal være indstillet på at medvirke til opstilling af borde m.m. fra kl. 10 på dagen.