Sejlsportsligaen 2015

Aarhus Sejlklub er igen i år med i sejlsportsligaen – ”Dansk Sejlunions Danmarksmesterskab for klubhold 2015”.

I forårssæsonens to sejladsserier er det Peter Warrer og besætning, der repræsenterer Aarhus Sejlklub.

Aarhus Sejlklub vil gerne have flere kandidater i spil til sejlsportsligaen og interesserede  sejlere opfordres til at melde sig på banen.

I perioden fra den 18. maj til den 3. juni har Aarhus Sejlklub adgang til to J70 ligabåde.

Det er således mulighed for at afprøve denne bådtype samt udfordre Peter Warre og hans besætning på efterårets to sejladsserier.

Aarhus Sejlklub opfordrer derfor interesserede kandidater og besætninger til at rette henvendelse til Jens Fast,  ”jens.fast@gmail.com ”, som vil koordinere det videre forløb.

Deadline er den 1. maj 2015.

Ligeledes vil klubben gerne høre fra kandidater / besætninger som ønsker at kvalificere sig til sejlsportsligaen i 2016.

Det tilstræbes at udtagelsessejladserne vil foregå i efteråret 2015 eller tidligt i foråret 2016.