Tang & Co udtages til Sejlsportsliga 2016

Christian Tang, Hasse Neve, Carl Emil Baad og Søren Ditlev vandt ASK udtagelses sejladser til foråSL_2016rets sejlsportsliga for klubhold.

Det skete i en spændende fight mod rutinerede Peter Warrer, Kristian Kirketerp, Søren Wiegandt Kristensen og Pierre Baad.

Der blev sejlet bedst af 5 og der var spænding til det sidste hvor dysten blev afgjort i sidste sejlads med cifrene 3-2 i Christian Tangs favør.

Det var tætte og fair sejladser i perfekt vejr ud for Hou havn.

Stor tak til Hou Maritime idrætsskoles Stefan Gerber for starter og baner samt til Torben Precht for at lede slagets gang.

Stort tillykke til Christian og besætning, der nu skal forsvare klubbens ære i Sejlsportsligaen.

Til de interesserede, som har fået blod på tanden, forventer vi at afholde udtagelse i Aarhus til efterårets liga. Dette foregår lige før sommerpausen, hvor Dansk Sejlunions J70’er vil holde sommerferie i Aarhus.

Jens Fast