Undervisning i kapsejladsreglerne

Så nærmer tiden sig for at få lidt styr på kapsejladsreglerne, inden sommerens sejladser, enten som ny eller som mere erfaren kapsejler.
Vi vil derfor gennemføre en undervisningsaften i Sejlsport centeret tirsdag d. 16. april fra kl. 19:00 til ca. 22:00

For at sikre en så bred dækning som muligt af vores medlemmer, kører vi denne aften to spor, et for nybegyndere med Jens Villumsen som underviser efter “Jyske lov” og et for mere erfarne kapsejlere med Torben Precht-Jensen som underviser.
Vi vil efter bedste evne forsøge at tage udgangspunkt efter niveau og ønsker fra deltagerne, så vi derved håber at ramme jeres ønsker og forventninger så godt som muligt.
Har I emner I ønsker at få taget op, så skriv dem gerne i tråden på Facebook under Aarhus Sejlklub.

Vi glæder os til at byde jer velkommen.

Kapsejladsudvalget

Torben Precht-Jensen