Velkommen til SUP medlemmerne!

Bestyrelsen i Aarhus Sejlklub godkendte i marts forslaget om at oprette en SUP afdeling i Aarhus Sejlklub, ligesom 35 andre sejlklubber i landet.
Erfaringen fra andre klubber viser at de to gruppers glæde ved vandet går fint i spænd sammen, og der er mulighed for en betydelig synergi. Mange sejler kan fint have behov for lidt ekstra motion (hvorfor ikke på vandet?), og der er mange potentielle sejlere i SUP gruppen.
Det er fra bestyrelsens side vigtigt at SUP afdelingens medlemmer bliver fyldgyldige medlemmer i sejlklubben på lige fod med alle andre medlemmer (medlemskab som en jollesejler), med samme rettigheder og pligter som alle andre medlemmer i klubben – så derfor et KÆMPE velkommen til den nye aktivitet og de nye medlemmer!
sup_06 sup_01
Bestyrelsen fandt afdelingens forslag til aktiviteter spændende, og ser frem til at afdelingen gradvist opbygge sine aktiviteter og medlemstilbud, således at Aarhus Sejlklub kan tilbyde byens SUP sejlere et af de mest spændende og attraktive fritids- og idrætstilbud på Bugten. Klubbens faciliteter og placering giver afdelingen et godt udgangspunkt for at opbygge et godt miljø med gode aktiviteter.
Klubbens bestyrelse er villige til at understøtte afdelingen opstart med en betydelig investering, således at afdelingen hurtigt kan tilbyde sine medlemmer et attraktivt tilbud med det rigtige grej. Aktivitets program, vilkår for indmeldelse, oversigt over faciliteter m.m. findes her hjemmesiden.
Se evt. også DS’s side om SUP aktiviteter:  http://www.sejlsport.dk/mere/sup