Kapsejladsmesse i Sejlsportscentret 10. marts kl. 9-16

Kære medlemmer i ASK.

Sailing Aarhus afholder søndag den 10. marts kl. 09:00 – 16:00 en kapsejladsmesse i Aarhus Internationale Sejlsportscenter, hvor vi meget gerne vil byde velkommen til dig, som nuværende eller kommende officials. Arrangementet foregår i et samarbejde mellem medlemsklubberne i Sailing Aarhus.

Vi vil gennem praktiske demonstrationer, forsøge at vise dig de discipliner vi har i spil under afviklingen af vores stævner, både det der foregår til lands og til vands, for derigennem at give dig et billede af de opgaver vi sammen løser, for at afvikle vores større og mindre stævner.

Under messen, vil du som til et stævne blive tilbudt forplejning bestående af morgenkaffe, frokost samt en Sailing Aarhus platte, bestående af moleøl og pølser. Du får også en unik mulighed for, at komme med i rigtigt godt og givende fællesskab, omkring afviklingen af vores stævner. Vi har også en hemmelig gæst, der vil underholde os.

Arrangementet er helt gratis, men du må nok leve med at gå beriget hjem fra arrangementet samt få muligheden for at vinde en Helly Hansen sejlerjakke!

Se indbydelsen med link til et uddybende program samt tilmelding HER:

Mvh
Kapsejladsudvalget