Bliv klogere på sejl og fart i marts

I Kølbådsudvalget har vi arrangeret to aftener, hvor du har mulighed for at nørde ned i sejlgarderoben og arbejdet med trim i forhold til at få mere fart i båden.
Vi har fået fat i et par virkelige nørder på området og arrangeret en aften som handler om trim og fart og en aften om forskellige typer af sejl og hvordan man vælger den helt rigtige sejlgarderobe.
1. Fart og trim for kølbåde. Foredragsaften med Finn Beton – onsdag den 8. marts kl. 19:00 – 21:30 i Aarhus Sejlklub.
2. Sejl og sejltyper for kølbåde. Foredragsaften med Lars Bo fra Ullman Sails – torsdag den 23. marts kl. 19:00 – 21:30 i Aarhus Sejlklub

Læs hele programmet her.

Oplægget retter sig mest til kølbådssejlere, men alle medlemmer af Aarhus Sejlklub velkomne.