Duelighedskursus – teori (fuldt optaget)

Aarhus Sejlklub og Sejlklubben Bugten afholder kursus til Duelighedsprøvens teoretiske del 13 tirsdagsaftener fra november 2023 til februar 2024.

Kurset er åbent for alle og indeholder hele pensummet til den teoretiske del af duelighedsprøven med navigation, søvejsregler og søsikkerhed.
Kurset er koncentreret, og det er spændende, sjovt og lærerigt at være med.

Kurset afholdes på tirsdage kl.19-22 fra 21. november 2023 til 27. februar 2024.

Prøven er 5. eller 6. marts 2024 kl. 16-22 – prøven varer 30 minutter en dag for hver person.

Lokale: Aarhus Sejlklubs klubhus, Kystpromenaden 7, 8000 Aarhus

Underviser: Duffy Villumsen
Teknisk arrangør: Frit Oplysningsforbund

Pris: 1.650 kr. (inkl. bøger) du beholder lærebog og opgavehæfte – du låner kort, tegnegrej

Praktisk delprøve

Hvis du i forvejen kan sejle en sejlbåd og har adgang til en båd, kan du efter kurset deltage i nogle øvelsessejladser samt den praktiske delprøve.

Hvis du ikke i forvejen kan sejle en sejlbåd, kan du kontakte klubbernes sejlerskoler for yderligere oplysninger om undervisningen frem til den praktiske delprøve.

Duffy Villumsen

duffy.villumsen@gmail.com