Eksotiske destinationer og spændende sejladsoplevelser på Verdenshavene

Foreningen Til Langturssejladsens Fremme, Aktivitetsgruppen i Aarhus-området inviterer FTLF og sejlklubbers medlemmer til en aften om langturssejlads med et af sejlerdanmarks ypperste langturssejlerpar med foredraget.

Næsten 20 års sejlads i små både på oceanerne, har givet Kirsten og Kim masser af spændende oplevelser. Destinationerne har ofte været lidt ude af vejen, i forhold til ”havsejlernes hovedvej”. Og der er mange steder, som vil være ukendte for de fleste, men alligevel fortjener at blive lidt mere kendt i sejlerkredse.

Som måske bekendt er parret mest til høje breddegrader, men Troperne har også budt på unikke oplevelser. Patagonien, Alaska, Falklandsøerne, Påskeøen, Gambiaer Islands og Hawaii er nogle af de steder de vil berette om i deres billedforedrag. Men der er sikkert også andre destinationer, der vil snige sig med i aftenens beretning.

Foredraget foregår i Sejlsportscenteret i Aarhus, tirsdag den 18. februar 2020 kl 19. Vedr. parkering: Aarhus Internationale Sejlsportscenter råder kun over parkeringspladser til egne lejere samt handicapparkering. Der henvises derfor til offentlige p-pladser ved Kystpromenaden 7-9 (3- timers parkering) eller hos Q-park i Z-Huset, Ester Aggeboesgde 8. Herfra er der kun få minutters gang til Sejlsportscentret.

Pris 20 kr. Tilmelding nødvendig: www.ftlf.dk/aktivitetsgrupper/ag-aarhus. Direkte link til tilmelding.

/Jens Erik Hansen