“Fire år med det blå Middelhav og de varme lande” 19. marts – flyttet!

ASK/FTLF AG-Aarhus foredraget “Fire år med det blå Middelhav og de varme lande” 19. marts kl 19.30 er flyttet!

Der er større tilmelding end Aarhus Sejlklubs klubhus kan rumme, der er lige nu 100 tilmeldte. Vi har fået mulighed for at flytte foredraget fra Aarhus Sejlklub til Aarhus Internationale Sejlsportscenter, som ligger lige i nærheden af Aarhus Sejlklub.

Der vil være mulighed for at få en rundvisning i det flotte sejlsportscenter. Mød op ved indgangen senest kl. 19, så går vi en tur rundt og ser på den smukke facilitet.

Foredraget starter som annonceret kl. 19.30, det foregår på første sal.

Aarhus Internationale Sejlsportscenter ligger på postadressen Ester Aggebosgade 80, 8000 Aarhus Ø, ca. 200 meter længere ude på pladsen nordøst for Aarhus Sejlklubs klubhus.

Parkering:
Aarhus Internationale Sejlsportscenter råder kun over få parkeringspladser lige ved bygningen. Der er offentlige p-pladser ved Kystpromenaden 7-9 eller hos Q-park i Z-Huset, Ester Aggeboesgde 8. Herfra er der kun få minutters gang til Sejlsportscentret.

Venlig hilsen
Aarhus Sejlklub/FTLF AG-Aarhus

P.S.: Tilmelding klik her!