Fra Christianshavn til Ittoqqortoormiit – FULD BOOKET!

Foredrag med langturssejler og eventyrer Søren Dahl torsdag den 12. marts kl. 19.00 – Tilmelding nødvendig
Der er desværre ikke flere ledige pladser tilbage, klubhuset er blevet fyldt op!
”En test af mand og mast”
Kom og hør beretningen om, hvordan Søren Dahl fik ideen og styrken til, som den første dansker med besætning og sejlbåden ”Taranga”, at sejle til Scoresbysund i Østgrønland i sommeren 2014.
En sejlads til et af de mest isolerede samfund i Østgrønland, hvor fangerkulturen stadig er dagligdag. Det er en beretning, som kan inspirere andre til også at udleve deres vildeste drømme.
Søren Dahl vil også fortælle om, hvordan det gik til, at han som økologisk landmand fra Jylland pludselig forelskede sig i miljøet på Chr. Havn og nu har været en del af livet langs kajen på Wilders Plads i otte år.
Torsdag den 12. marts kl. 19.00 Aarhus Sejlklub klubhus
Entré incl. kaffe 40 kr.
Tilmelding nødvendig på ftlfagaarhus@gmail.com – Begrænsning i deltagerantal!
FTLF AG Aarhus og Aarhus Sejlklub