Jeg har ikke modtaget min opkrævning?!

Det er igen ved at være tid til betaling af Kontingent og Aktivitetsbidrag i Aarhus Sejlklub. Fristen er d. 1. marts 2021. Jeg vil gerne rose jer, for der er faktisk allerede indbetalt mere end 42%, selv om der er en uge til udløb af betalingsfristen.

Skrev via Holdsport.dk systemet en mail ud til alle medlemmer med et lille varsel d. 31. januar. Men med mere end 600 medlemmer vil der uvægerligt altid være nogen, som enten ikke bider mærke i en mail eller måske slet ikke modtager den pga. et teknisk problem.

Et par uger senere, tirsdag d. 16. februar omkring kl. 10 blev alle opkrævninger udsendt via mail fra Holdsport.dk. Husk at du ikke behøver logge ind for at betale. Klik blot på det grønne “Betal” ikon i mailen, som leder dig videre frem til en betalingsside, hvor du kan indtaste kortoplysninger mv.

Kan du ikke finde mailen med din opkrævning vil jeg opfordre til at kigge i Spam folderen i dit mail-program omkring ovenævnte tidspunkt. Finder du mailen i Spam folderen – afsendt fra adressen no_reply@holdsport.dk – bør du kraftigt overveje at oprette en mail-regel der sørger for at den fremadrettet IKKE ryger i mappen med uønskede beskeder.

Betalingskort
Du kan tilmelde et betalingskort til automatisk betaling ved betalingsfrist

Har du tilmeldt et Betalingskort til automatisk betaling af opkrævninger til betalingsfrist har du endnu ikke modtaget mail d. 16. februar med opkrævningen. Så informeres du nemlig først 2-3 dage før beløbet automatisk trækkes fra dit kort.

En helt anden mulighed for betaling er at du logger ind på Holdsport.dk systemet med din personlige profil. Klik på ikonet længst til højre og vælg “Profilindstillinger”, “Betalinger“. Her vil du kunne se en oversigt over tidligere samt ubetalte opkrævninger.

Update: Et opdateret prisblad 2021 kan nu ses via websiden https://aarhussejlklub.dk/klub/bliv-medlem/

Der er samlet en hel masse spørgsmål og svar omkring Holdsport.dk systemet på https://aarhussejlklub.dk/faq/

Har du spørgsmål til din opkrævning eller bøvler du med indbetaling, så er du meget velkommen til at kontakte mig via mail medlemsadm@aarhussejlklub.dk.

Medlemsadministration – Aarhus Sejlklub
Fredrik Strange