Procedure ved betaling af udlæg i Aarhus Sejlklub

  • Medlemmers afregning af kontante udlæg sendes pr. mail til Jens på bogholderi@aarhussejlklub.dk vedhæftet scan eller (tydeligt) foto af kvittering. Samtidig sendes kopi til afdelingens økonomiperson. Af hensyn til korrekt bogføring er det er det vigtigt med en klar angivelse af udlæggets anledning eller formål.
  • Beløbet refunderes ved overførsel til anført bankkonto eller MobilePay-nummer.
    • Jens afregner udlægget, ved større beløb efter et par dage, så afdelingens/klubbens økonomiansvarlige har mulighed for at reagere, hvis noget ikke stemmer.
    • Anskaffelser større end 5.000 kr. godkendes på forhånd af klubbens kasserer.

    Betaling af faktura direkte fra leverandører sker efter samme procedure som ovenfor, dog tilføjes at regningen IKKE er betalt. Betaling af faktura direkte fra leverandører sker ved fremsendelse til Aarhus Sejlklub direkte på bogholderi@aarhussejlklub.dk. Fakturaen skal påføres navn på rekvirenten og afdelingens økonomiansvarlige.