Riggerfrokost – kom og nyd en dejlig frokost, tilberedt at landsholdets kok.

Forårets kulinariske højdepunkt i Aarhus Sejlklub, hvor vi har inviteret sejlerlandsholdets kok, Frank, indenfor i kabyssen. Hvis du spørger Frank, så er det bedste ved at lave mad, når vi sætter os ned bagefter, spiser sammen og får en god snak.

Er du ved at gøre båden klar til sommerens sejlads? Sejler du i ungdomsafdelingen? Sejler du i sejlerskolen? Er du ny i sejlklubben, og har lyst til at møde nogle af de andre medlemmer og opleve, hvad klubben byder på? Så kom til rigger frokost!

Tilmelding til ”Riggerfrokosten” vil være nødvendig, klik.

Socialudvalget

Frank har tidligere kreeret i Aarhus Sejlklub, her ved Fællestaflet i januar, hvor tiramisuen kommenteres af Poul Keller. Ja, det er ikke pasta det hele!

Frank har tidligere kreeret i Aarhus Sejlklub, her ved Fællestaflet i januar, hvor tiramisuen kommenteres af Poul Keller. Ja, det er ikke passe det hele!