Tunølejren modtager fornem hæder fra Danboat og Copenhagen Boat Show

Aarhus klubbernes Tunølejr modtog lørdag den 31/9 en fornem hæder fra bådbranchens brancheforening Danboat og Copenhagen Boat Show en fornem hæder i form af en pris på 10.000 kr.

Prisen der gives til personer eller foreninger, der gør noget særligt for det maritime Danmark, er tidligere givet til familien Beha Eriksen og Dansk Sørednings Selskab, så det er en fornem klub Tunølejren melder sig ind.

Tunølejren er en sejlerlejr for unge sejlere mellem 8 og 15 år der afvikles i et samarbejde mellem Aarhus Sejlklub, Kaløvig bådelaug, Egå sejlklub og Solbjerg Optimisterne.

‘Vi er utroligt glade og stolte over at modtage prisen, som vi vil bruge til at udvikle lejren og gøre den om muligt endnu bedre’ udtaler lejrchef Jakob Gadegaard Bendixen.