Bestilling af P-tilladelse

Inden du går i gang

• Læs “Information om P-tilladelser” og ”Parkeringsregler” inden du går i gang.
  • Der kan kun udstedes 1 P-tilladelse pr. aktivt medlem af Aarhus Sejlklub.
  • P-tilladelsen giver ret til gratis dagparkering (kl. 06-00) på P-pladserne bag bommene ved Sejlklubben Bugten og ned mod Sejlsportscentret (vinterpladser) samt “opfyldningen” på “Vestbredden”.
  • Der kan tillades op til 30 natparkeringer (kl. 00-06) ved udfyldelse af dette skema som placeres i foruden sammen med P-tilladelsen. Skemaet kan også afhentes på sekretariatet i åbningstiden. NB! Natparkering er kun tilladt i forbindelse med tursejlads.
  • Når du har fået en mail om at du er oprettet i P-systemet, kan du afhente et P-kort til placering i forruden. Du skal selv udfylde kortet med din bils registreringsnummer.
  • Nummervisning må ikke være slået fra på din mobil.

Bestillingsformular

Bestilling af ny P-tilladelseÆndring af P-tilladelse (reg.nr./mobil)