J70’er til Aarhus sejlklub – God opbakning og fremmøde til debataften

Omkring 25 af klubbens medlemmer mødte op til ”debataften” for at få nogle J70’er til Aarhus Sejlklub. Efter et godt og konkret indlæg fra Peter Warrer var der fint gang i debatten.

Kendetegnede for såvel indlæg og opbakningen er at den kom fra alle klubbens afdelinger såvel ungdom/jolles/sejlerskole/kølbåds -afdelingerne

Der meldte sig en gruppe på 9 personer der gerne vil gå aktivt ind i det videre arbejde hvor bl.a Peters oplæg kan bruges som guide/drejebog for kommende aktiviteter.

J70’ gruppen holder møde tirsdag den 30. januar kl. 19-21 i klubhuset

Yderligere tager vi på inspirations tur til Horsens tirsdag den 23. januar kl. 18-19. hvor vi skal møde ”hovedarkitekten” bag Horsens satsning på J70’er.  Vi fylder en bil og Peter samler interesserede op ved ASK klubhus kl. 17.