J70-info: Bliv J70-medlem og book din næste sejltid nu

Denne nyhed er fortid – klik videre til j70.aarhussejlklub.dk

Ohøj sejler!

Siden i anskaffelsen af klubbens to J70’ere har vi i styregruppen arbejdet ihærdigt på at tilpasse en billigt men funktionel fitnesscenter-løsning til J70-projektets behov for nemt og overskueligt at give vores sejlere mulighed for at indbetale medlemskab og booke ledige sejltider. I de sidste par uger har vi testet på opsætningen, og kan med glæde og stolthed berette at den fungerer efter hensigten.

Du finder tilmelding-/booking-siden her

Næste skridt er at få en informativ og retvisende introduktion lagt op på hjemmesiden, hvilket vi regner med kommer på plads indenfor den næste uges tid.

J70-projektet tiltrækker nye medlemmer til klubben

Vi er allerede godt femten betalende medlemmer, og som i kan se bliver den fænomenale forsommer udnyttet til sidste solstråle af sejlere i alle aldre.

Der er dog stadig rig mulighed for at melde sig til og få nogle uforglemmelige oplevelser på bugten, så hvis du vil være en del af J70 fællesskabet, kan du både vælge sæsonkort og klippekort.

Du finder tilmelding-/booking-siden her