AFI 2Star Race 2019

AFI 2Star 2018

Så er det i weekenden 14-16 juni at 14. udgave af AFI 2Star Race afvikles. Alle medlemmer af Aarhus Sejlklub er selvfølgelig inviteret med fredag aften, hvor man kan mødes og få en snak med deltagerne i kapsejladsen. Der er desuden tændt op i grillen, en lækker salatbar og kølig fadøl fra Aarhus Bryghus.
Som noget nyt af vi lavet en aftale med Sailing Aarhus og tonicproducenten Fever-Tree, som fredag aften opstiller en G&T bar og tryller med lækre gins and tonics.

Igen i år skaber vi rekord ved AFI 2Star Race. Sidste år fik vi afsat de 110 startnumre på bare en time, men i år tog det 5 minutter – lidt som den gamle reklame om at handle i Fakta. Deltagerantallet er derfor udvidet til 130, hvilket giver et godt pres i Ballen havn, men havnemester Frederik Bilsted Pedersen er som altid positiv og hjælpende.

Stor tak også til Havnemester Ejvind Nielsen for at hjælpe med løsning på vores lokale parkeringsproblem i forbindelse med afviklingen.