Sekretariatet
Afklaring af praktiske spørgsmål, administration mv. sker normalt ved henvendelse til de respektive udvalg eller til bestyrelsesmedlemmer. Er du i tvivl om hvem du skal henvende dig direkte til, så send en mail til mail@aarhussejlklub.dk. Der kan normalt forventes svar inden for et par hverdage.
Udlevering af nøgler, parkeringstilladelser, bådstandere mm. sker fra sekretariatet i åbningstiden som er tirsdag og torsdag kl. 16 – 18. I vinterperioden (november-marts) er åbningstiden tirsdag kl. 16 – 18.
Information om parkeringstilladelser.
Parkeringsregler pr. 1. april 2022
Bestilling af parkeringstilladelse.
Bestilling af nøglebrik og nøgler.
Bogholderiet kan kontaktes på bogholderi@aarhussejlklub.dk. Se her for Procedure ved afregning af udlæg.
Træffetid
Træffetid/telefontid tirsdag og torsdag kl. 16 – 18. Telefonnummer i åbningstiden 2119 4061.
Telefon/mobilnr. til havneassistenter er +45 5141 5189
Spørgsmål og svar
Se FAQ siden for at finde svar på ofte stillede spørgsmål:
Bankkonto
Reg.nr. 6180
Kontonr. 0005307635