Invitation til “jollens dag” 6. maj

Hermed inviteres alle i sejlklubben og sejlerskolen til “jollens dag”.  6. maj, startende i jollehuset.
Voksenjolleafdelingen holder “åbent hus”, viser frem og fortæller hvilke aktiviteter vi har i vores afdeling.
Vi vil forsøge at få så mange som ønsker det ud at sejle. Vi har to Contender joller du kan prøve,  og der er  tilsagn om Wayfarer jolle også.
Vil du ud at prøvesejle, så skal du medbringe sejlertøj og vest. Skal det være Contender, da er våddragt eller tørdragt påkrævet.

Vi vil forsøge at afvikle dette program:

09:30  Vi mødes i klubhuset, og får en kop kaffe og et rundstykke. Spiser du rundstykke, da skal du gå på facebook og tilmelde dig.
10:00   Velkomst og præsentation af planen for dagen.
10:05   Jolleklasserne præsenterer deres jolle og fortæller om de muligheder de giver, og de aktiviteter, der er i de enkelte jolleklasser.
               (Opfordring til Wayfarer, laser, 505 og e-jolle til at komme med et lille indlæg)
10:30   Vi går ud til jollerne og pakker så mange som muligt ud og viser frem.
11:00   Omklædning og sejlads. Så mange på vandet som muligt.
               Vi har to Contender klubjoller til vores rådighed, og mon ikke en Wayfarer eller to tager et par gaster med.
               Vi har en rib, så vi kan tage flere på vandet, og skiftes til at sejle og kigge på.
14:00   Frokost i klubhuset. Vi spiser vore medbragte madpakker – så HUSK madpakken.
15:00   Afrunding og opfølgning.