Voksenjolle mandags træning

Som I måske har hørt, vil vi i 2017 tilbyde voksne jollesejlere træning mod kapsejlads. Det kommer til at forløbe over 6 mandage i foråret og 6 mandage efter sommerferien.

Der er opstart møde:  mandag 24. april kl. 20:00  i klubhuset

Og derefter vil træningen foregå over de følgende 6 mandage, startende med mandag 1. maj kl. 17:00

Alle jolleklasser er velkomne. Det eneste krav er, at du er selvhjulpet i din jolle, og er ivrig efter at blive dygtigere til kapsejlads.

Pierre Baad giver os en hånd med at finde passende trænere, og lige nu ser det ud til at Ida og Marie vil blive vore trænere.

• Vi ved, at det er sjovere at sejle, når man er i udvikling og bliver dygtigere
  • Vi håber, at vi kan opnå bedre placeringer, ved de stævner vi deltager i
  • Vi tror, at det kan tiltrække nye medlemmer, som finder det interessant, at vi har mere at byde på end bare en jolleplads.

Voksenjolleudvalget