Udsættelse af ekstraordinær generalforsamling d. 19. maj.

– og et delresultat fra miniundersøgelsen. Ib Tranberg

Efter input fra klubbens medlemmer har bestyrelsen valgt at udsætte den ekstraordinære generalforsamling til september. Bestyrelsen ønsker at sikre, at så mange som muligt har muligheden for at blive hørt. Bestyrelsen ønsker derfor at sætte en procestid af til at sikre, at de rigtige forslag er klar til at blive fremstillet for en generalforsamling. Ib Tranberg, Hans Sommerlund og Povl Friis stiller sig til rådighed for statusmøder med de, som ønsker at arbejde med yderligere forslag frem mod præsentation på generalforsamling i september.

Delresultat fra miniundersøgelsen.

Vi har modtaget 202 besvarelse på vores miniundersøgelse.

Det er faktisk ret godt. Tak for det.

Til sammenligning kan vi tage generalforsamlingen, hvor  90 medlemmer mødte  op og flere af de medlemsmøder, vi har afholdt, har mønstret 35 – 50 mennesker.

Vi skal nu til at se lidt mere på de svar, vi har fået. I første omgang får I et delresultat.

Miniundersøgelse i ASK d. 28.04 – 01.05

Delresultat.

Spørgsmål: Hvor vigtigt synes du det er, at få samlet alle klubbens aktiviteter i et fælles nyt klubhus?

Antal besvarelser: 202

Anvendt skala: 1 – 5 hvor 1 er uvigtigt/uønsket og 5 er meget vigtigt