AFI 2Star Race 2019

Resultatliste Løb: Link

Fotos 2019: Link

Konkurrence og socialt samvær

AFI 2Star Race er som du kender den; Start lørdag morgen med overnatning i Ballen havn og retur igen til Aarhus havn søndag. Lørdag aften i Ballen havn bliver igen i år hyggeligt, socialt, sjovt samvær over en festmiddag på henholdsvis restaurant Dokken og i Sejlerstuen. Ved tilmeldingen har du mulighed for at forhåndsbestille morgenbuffet (ej bindende) på restaurant Dokken søndag morgen.

Fredagshygge på terrassen

Er du og din makker tidligt fremme, vil der allerede fra fredag eftermiddag være mulighed for registrering, efterfulgt af muligheden for at købe sig til lidt godt at spise og drikke på klubbens terasse. Sidste år sørgede solen, et stigende antal ankomne, musikken og (sø-)røverhistorierne for en sjældent god stemning, og de mest oplagte søulke tørnede ind omkring midnat.

Søndags sol, lidt til ganen og maven – og så resultaterne

Tilbage i Aarhus Sejlklub søndag er baren og grillen allerede bemandet, så du og din makker har mulighed for at slukke tørsten og få lidt grillmad til klubpriser, mens vi færdiggør resultaterne for de 2 dages sejlads.

Du kan allerede nu sikre dig et deltagernummer

Du kan trygt melde dig og din båd til – også selvom du ikke er sikker på at du får mulighed for at deltage. Med vores sponsorerede tilmeldingsløsning fra Nemtilmeld, har du mulighed for at annullere din tilmelding og få dit deltagergebyr refunderet helt frem til 1. maj 2019.

Du finder yderligere information om arrangementer i invitationen:
Følg løbende opdateringer omkring stævnet på Facebook : Link

Kæmp om Danmarks ældste kapsejladstrofæ

Aarhus Sejlklub har besluttet at udsætte et af klubbens klenodier som vandrepræmie for kølbådenes overaltsejr ved AFI 2Star Race. Det drejer sig om en sølvpokal fra 1886, som er et af klubbens arvestykker. Mon ikke det er det ældste kapsejladstrofæ der stadig kan sejles om i Danmark?

Damernes Ærespokal v/Landsudstillingen 1887
Damernes Ærespokal v/Landsudstillingen 1886

Stor tak til vores trofaste sponsorer: