AFI 2Star Race 2022

Menu Festmiddag:

Deltagerliste:

Årets nyhed!

Pop-rock gruppen Little Sister kommer og varmer teltet op imens Bureauet har åbent.
På forhånd tak til Little Sister bestående af medlemmerne

• Mette Boelsgård, sang
  • Lars Mortensen, trommer
  • Frank Rytter, guitar
  • Morten Breinbjerg, keyboard
  • Jesper Kold, bas

Du kan høre en udvalg af deres repetoire i lydklippet herunder.

Little SIster – Potpurri

Indbydelse 2022:

For at vi kan lave løbslister, er det vigtigt vi har den korrekte information om dig og din båd og specielt certfikatnummer er vigtigt at have korrekt. Nedenstående er en lille guide til, hvordan du kan tjekke og redigere dine tilmeldingsdata.

Fredag 10. juni:

• Bureauet åbner
  • Der fyres op under grillen og der anrettes en lækker salat
  • Live musik

Lørdag 11. juni:

• Bureauet åbner
  • Morgenmadsbuffet og madpakkesmøring
  • Skippermøde
  • Kapsejlads start

Ballen, Samsø:

• Afslutning på første kapsejlads
  • Helly Hansen byder velkommen
  • Moleøl
  • Lodtrækning af gaver fra Helly Hansen og Ullman Sails
  • Festmiddag i restaurant Dokken

Søndag 12. juni:

Ballen, Samsø:

• Kapsejlads start

• Afslutning på anden kapsejlads
  • Moleøl og grillpølser
  • Resultat og uddeling af præmier

Artikler:

bådmagasinet.dk – AFI 2Star gjorde det igen – næsten…

minbaad.dk – AFI 2Star mindre populær – fortsat ledige pladser et døgn efter tilmeldingens start

minbaad.dk – Efter to år vender AFI 2Star tilbage til normalen – tilmeldingen åbner søndag

bådmagasinet.dk – AFI 2Star Race: Under én uge til der åbnes… få programmet her

bådmagasinet.dk – AFI 2Star Race: Vil du med? – Vær snart klar ved tasterne

Meddelelser

Tilmeldingen åbner 27. februar kl. 12:00.

Vi afholder AFI 2Star Race d. 11.-12. juni 2022!

Stor tak til vores trofaste sponsorer:

Konkurrence og socialt samvær

AFI 2Star Race er som du kender den; Start lørdag morgen med overnatning i Ballen havn og retur igen til Aarhus havn søndag. Lørdag morgen vil der være morgenmads-buffet med madpakkesmørring i Aarhus Sejlklub. Lørdag aften i Ballen havn bliver igen i år hyggeligt, socialt, sjovt samvær over en festmiddag på henholdsvis restaurant Dokken og i Sejlerstuen.

Fredagshygge på terrassen

Er du og din makker tidligt fremme, vil der allerede fra fredag eftermiddag være mulighed for registrering, efterfulgt af muligheden for at købe sig til lidt godt at spise og drikke på klubbens terasse. Sidste år sørgede solen, et stigende antal ankomne, musikken og (sø-)røverhistorierne for en sjældent god stemning, og de mest oplagte søulke tørnede ind omkring midnat.

Søndags sol, lidt til ganen og maven – og så resultaterne

Tilbage i Aarhus Sejlklub søndag er baren og grillen allerede bemandet, så du og din makker har mulighed for at slukke tørsten og få lidt grillmad til klubpriser, mens vi færdiggør resultaterne for de 2 dages sejlads.

Du kan allerede nu sikre dig et deltagernummer

Du kan trygt melde dig og din båd til – også selvom du ikke er sikker på at du får mulighed for at deltage. Med vores sponsorerede tilmeldingsløsning fra Nemtilmeld, har du mulighed for at annullere din tilmelding og få dit deltagergebyr refunderet helt frem til 1. maj 2022.

Du finder yderligere information om arrangementer i invitationen:
Følg løbende opdateringer omkring stævnet på Facebook : Link

Kæmp om Danmarks ældste kapsejladstrofæ

Aarhus Sejlklub har besluttet at udsætte et af klubbens klenodier som vandrepræmie for kølbådenes overaltsejr ved AFI 2Star Race. Det drejer sig om en sølvpokal fra 1886, som er et af klubbens arvestykker. Mon ikke det er det ældste kapsejladstrofæ der stadig kan sejles om i Danmark?

Damernes Ærespokal v/Landsudstillingen 1886