Sekretariat

Afklaring af praktiske spørgsmål, administration mv. sker normalt ved henvendelse til de respektive udvalg eller til bestyrelsesmedlemmer, se hjemmesiden.  Er du i tvivl om hvem du skal henvende dig direkte til, så send en mail til: mail@aarhussejlklub.dk .  Der kan forventes svar inden for en uges tid.

Udlevering af nøgler, parkeringstilladelser, bådstandere mm sker fra sekretariatet.

Træffetid

Der er åbent telefonisk henvendelse onsdage kl 17-20.
Kontoret er bemandet onsdage kl 17-19.

… indtil  primo  juni-2018 vil sekretariatet endvidere ofte være åben tirsdage, onsdage og torsdage ca. 11-16, kig ind.

Bestilling af nøgler:  https://aarhussejlklub.nemtilmeld.dk/72/at-keys/

Bestilling af parkeringstilladelser: https://aarhussejlklub.nemtilmeld.dk/49/at-Ptillad/

Bankkonto

Reg.nr. 6181
Kontonr. 0005307635

Rasmus Hjorth

Sekretær

Få svar på hyppigt stillede spørgsmål på vores FAQ side.