Jeg modtager ikke mails sendt fra Aarhus Sejlklub!?

Skynd dig at oprette anti-spam filter, så du modtager al mail fra Aarhus Sejlklub

Flere medlemmer har rapporteret at de ikke har modtaget vigtige mails afsendt fra Aarhus Sejlklub Sejlerskole.

Det har vist sig at en del mail-programmer fejlagtigt kategoriserer mails afsendt fra Aarhus Sejlklub som værende spam. Vi opfordrer derfor KRAFTIGT alle til at oprette et anti-spam filter i respektive mail-programmer for at sikre at mails afsendt fra aarhussejlklub.dk ikke ryger i spam filteret. Vi giver et par tips til hvordan du gør.

GMail (Google):

White list email fra aarhussejlklub.dk

1. Først, hvis du finder e-mail fra aarhussejlklub.dk i din Gmail-spam mappe, skal du vælge e-mailen og klik på “Ikke spam”-knap.

2. Derefter åbner du den e-mail, du har modtaget fra os

3. Klik på den lille nedad,-trekant-pilen ud for “Svar”:

4. Klik på “Tilføj aarhussejlklub.dk til listen over kontaktpersoner”. Alternativt opretter du et filter for indgående mail der indeholder funktionen “Markér ikke som spam”.

Hotmail (Microsoft):

For at whiteliste aarhussejlklub.dk email i Hotmail skal du tilføje vores afsenderadresse til din Hotmail Safe List.

1. Først, finder du en e-mail fra os i din Hotmail junk mappe, den skal du åbne og klikke på “Not Junk”

2. Dernæst skal du se, om afsenderadressen er på din liste over blokerede afsendere. Hvis du finder afsenderadressen på din Hotmail liste over blokerede afsendere, skal du vælge den og klikke på knappen “Fjern”.

3. Derefter åbne din postkasse, og klik på “Indstillinger” i øverste højre hjørne

4. Øverst på siden, klik på “Junk E-mail-beskyttelse” link

5. Næste, klik på “Safe List”, som er nederst nær bunden

6. Kopier og indsæt vores afsenderadresse (evt. domænet aarhussejlklub.dk) hvor der står “Skriv en adresse eller et domæne”