Klargøring og løft af både

Herunder kan du læser om de faciliteter og muligheder du har for klargøring og løft af din båd.

Bådtelt

Gør båden forårsklar i tørvejr. Plads i teltet reserveres i klubbens reservationssystem på hjemmesiden.

• Gå ind under KlubbenBooking → Reserver og vælg ASKtelt nederst på listen.
  • I feltet Beskrivelse skal du skrive dit medlemsnummer og bådens navn.
  • Angiv første og sidste dag du vil bruge teltet. Klokkeslæt behøves ikke. Der i foråret højst
    reserveres plads i 10 dage pr. båd.
  • Prisen er fastsat til 50 kr. pr. dag.
  • Du vil få tilsendt regning som skal betales straks efter modtagelsen for at reservationen er gældende.

Spørgsmål om ordningen kan rettes til kontaktpersonen for bådtelt som findes nederst på denne side.

Sejlklubben Bugtens byggehal

Hallen kan lejes af Aarhus Sejlklubs medlemmer. Se vilkår, pris og ansøgningsskema på Bugtens hjemmeside

Værktøj til miljøvenlig bundbehandling

Værktøjet kan lejes af Aarhus Sejlklubs medlemmer. Se vilkår, pris og ansøgningsskema på Bugtens hjemmeside

Kran og løftegrej

Læs om booking af kraner og grej på siden “Nyt bookingsystem“.

Kontaktpersoner for kran og grej: